Geen producten (0)

Algemene informatie

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:

  1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
  2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
  3. De levering is tijdens transport beschadigd
  4. Een product is binnen de garantie termijn defect gegaan

Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

 


Tevredenheidsgarantie


We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij GB Automatisering. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen retour sturen aan GB Automatisering. Het product dient compleet te zijn en in oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking te zitten. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant. Als de producten onbeschadigd, compleet en verpakkingen onbeschreven zijn dan worden de verzendkosten samen met de aanschafprijs aan u over gemaakt.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
• Geopende / geïnstalleerde of geregistreerde Software / DVD’s / Games
• Geopende verbruiksartikelen
• Artikelen die beschadigd of incompleet zijn
• Artikelen die speciaal voor u gemaakt zijn (bv. samengestelde computer)



Defect bij ontvangst


Defect of verkeerd product bij ontvangst (DOA)
Een DOA is een product dat binnen de 7 dagen na aanschaf defect is (hierbij geldt dat het product binnen 14 dagen in bezit moet zijn van GB Automatisering). Mocht een dergelijk product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, stuur dan een email naar klantenservice@gb-automatisering.nl.

U heeft een defect product (geen DOA)
Onder een niet DOA product verstaan wij een product dat na 8 dagen defect is gegaan. Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, stuur dan een email naar klantenservice@gb-automatisering.nl.  Aangezien GB Automatisering een carry-in garantie hanteert zijn de verzendkosten van de klant naar GB Automatisering voor uw rekening.
GB Automatisering zal wel kosteloos het vervangende/gerepareerde product naar u terugsturen.

Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur aan ons te melden. Stuur eventueel extra foto's mee zo dat wij kunnen zien wat de staat van het pakket is. Wij informeren u na beoordeling wat te doen met het pakket.



Retourprocedure


Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice, u krijgt van hen een verzendinstructie.

  1. Zorg dat u uw factuur bijvoegt bij de zending
  2. Zorg dat u een gedegen klacht omschrijving bijvoegt
  3. Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd
  4. Zorg voor een gedegen omverpakking
  5. Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent
  6. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt

Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:

GB Automatisering
T.a.v. afdeling Retouren
Weerselosestraat 15
7636 RK Agelo



Kosten bij retourneren


De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, tenzij:

  • Het een DOA product betreft
  • Het een door ons verkeerd geleverd product is
  • U aanspraak wilt maken op de tevredenheidsgarantie

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In bovenstaande gevallen stort GB Automatisering de verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.



Voorwaarden bij retourneren of ruilen

Voor alle retourzendingen gelden de volgende richtlijnen:

  • Alle oorspronkelijke verpakkingsmaterialen moeten worden meegeleverd
    • Alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen etc. aanwezig moeten zijn
    • Het product voorzien moet zijn van een (duidelijke) probleemomschrijving
    • Het product voorzien moet zijn van een kopie van de aankoopfactuur
    • Het product degelijk verpakt dient te zijn
    • Wanneer na testen op ons servicecenter een defect niet wordt geconstateerd,
      worden mogelijk verzendkosten en onderzoekskosten in rekening gebracht.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.