Geen producten (0)

Bestellen via de website

Bij bestellen via de website heeft u altijd de keuze om uw bestelling te laten verzenden of om deze af te halen. Bestellen via de website betekent dus niet automatisch dat uw bestelling verzonden wordt.

Bij alle artikelen staat een knop "In Winkelwagen" afgebeeld. Indien u hierop klikt voegt u het betreffende artikel toe aan uw winkelmandje. Er wordt een venster geopend, waarin u kunt zien welk artikel u toegevoegd hebt. In dit venster kunt u aangeven of u verder wilt winkelen of naar uw winkelmand wilt gaan om af te rekenen. Indien u verder winkelen klikt kunt u elk gewenst artikel op dezelfde wijze toevoegen aan uw winkelmandje.

Mocht u van gedachten veranderen, dan kunt u in uw winkelmandje heel eenvoudig artikelen weer verwijderen door het prullenbakje te klikken achter het betreffende artikel.

Nadat u alle artikelen in uw winkelwagentje hebt geplaatst kunt u uw bestelling afronden door naar uw winkelwagen te gaan. U dient hier aan te geven welke verzendmethode u wenst en welke betalingsmethode.

Vervolgens klikt u op de knop "Klantgegevens" om uw factuur en verzendgegevens in te vullen.

Als u deze gegevens ingevuld hebt kunt u op de knop "Bestelling controleren" klikken om de bestelling en ingevulde gegevens te controleren.

Als alle gegevens goed ingevuld zijn kunt u verder klikken op de knop "afrekenen". Als u voor overboeken of contact betalen gekozen hebt is uw bestelling afgerond. Wanneer u voor Ideal gekozen hebt opent nu het betaalvenster van Ideal.

 

Orderontvangstbevestiging

Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een orderontvangstbevestiging. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. De orderontvangstbevestiging is een automatisch verstuurde mail door ons bestelsysteem.
Nadat uw bestelling door ons is gecontroleerd en in behandeling is genomen ontvangt u een orderbevestiging. 

 

Orderbevestiging

Een orderbevestiging ontvangt u nadat uw bestelling definitief in behandeling is genomen. U krijgt deze per mail. Hierin vind u ook gegevens m.b.t. de verwachte levertijd.

 

Verzendmelding

Op het moment dat wij uw bestelling verzenden ontvangt u een verzendmelding. U kunt er dan van uit gaan dat u de volgende werkdag uw bestelling zult ontvangen. Tijdens drukke periodes zoals kerst en andere speciale dagen kan het zijn dat uw bestelling 1 of 2 werkdagen langer onderweg is.

 

Wijzigen of annuleren
U kunt uw bestelling tot het moment van afhalen of verzenden kosteloos wijzigen of annuleren. Uitzondering hierop zijn speciaal voor u bestelde producten. Als u wilt annuleren of wijzigen, neem dan contact op met onze verkoopafdeling op verkoop@gb-automatisering.nl.

 

Betalingsmogelijkheden

Als u via de website bestelt en deze bestelling laat opsturen, kunt u kiezen voor rembours of vooruitbetaling.


Rembours

Bij een levering onder rembours betaalt u contant aan de postbode. Bent u op het moment van leveren niet thuis dan kunt u uw bestelling afhalen bij een postkantoor bij u in de buurt en treft u een bericht van de postbode aan in uw brievenbus. Het maximale orderbedrag bij een rembourslevering is € 2500,00.

Vooruitbetaling
Als u kiest voor vooruitbetaling dan krijgt u na het afronden van uw bestelling een orderbevestiging gemaild met daarin de instructies hoe u de betreffende order vooruit kunt betalen. Bestelling worden in dit geval pas verzonden als de betaling door GB Automatisering ontvangen is.

Bij ons filiaal kunt u betalen met:

  • Contant geld
  • Op rekening (alleen voor bedrijven & overheden)

 

(helaas is het nog niet mogelijk met PIN te betalen)

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.